Uw mening - Klachten

Wij streven naar een hoge kwaliteit van zorg en zorgvuldigheid in onze dienstverlening. Ondanks dit streven kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken of kritiek heeft over de werkwijze en dit aan ons wilt melden. 

Wij waarderen het wanneer u ons de gelegenheid geeft van uw klacht te leren en onze organisatie daarmee de kans geeft om de zorg te verbeteren. Wij kunnen dan samen met u zoeken naar een verbetering of oplossing.

De klachtenregeling van HKN Huisartsen is van toepassing voor HKN Huisartsen, HKN Chronische Zorg, HKN Acute Zorg (de huisartsenposten in Den Helder, Schagen en Texel), ook zijn veel huisartsen in de regio Kop van Noord-Holland bij deze klachtenregeling aangesloten.

Download het concept klachtenreglement.

Wanneer u een klacht indient zal de klachtenfunctionaris contact met u opnemen en in eerste instantie door middel van bemiddeling in goed overleg een oplossing proberen te vinden.

Wij geven er de voorkeur aan dat u zich bij een klacht rechtstreeks wendt tot degene over wie u een klacht heeft. Is dit niet mogelijk of wilt u liever gebruik maken van klachtenbemiddeling- of behandeling dan kunt u op de volgende manieren contact opnemen met HKN Huisartsen:

• Telefonisch : 0223 670 461 
• Via de website: www.hknhuisartsen.nl
• Per e-mail: info@hknhuisartsen.nl
• Per brief: HKN Huisartsen
  Postbus 399
  1740 AJ  SCHAGEN

Wilt u via de website een klacht indienen, dan kunt u gebruik maken van onderstaand formulier.